2010. október 17., vasárnap

a zene hatalma O.o

Tegnap reggel voltam SGn , vicces volt:D de no more comment
aztán megjött Alexi , tökjó volt újra látni megint ^^ aztán zúztunk haza, kaja majd át Gabáékhoz.
Istenem ők is menynire hiányoztak már, iszonyatos öröm tört rám míg ottvoltunk:D szokásos kinem ürülő pohár, pizza, Kárpátia + Hocico, egymás szétlövése, Erivel dumázás , sok aberált ^^ mint Laci, Hody, Krisz, Zoli. oylan volt mint régen, jajj anynira jó volt velük x) szegény Alexit kicsit azért sajnáltam, mert ugye ő még nincs anynira hozzászokva ehhez, meg amugy is kicsit antiszoc :D de sztem túlélte vhogy .D

aztán koncertről nem is ejtenék több szót, CR-en úgyis írok nemsokára beszámolót, ahogy megvan a tracklist

Aztán Alexi hazament :( sajnos. én meg végre tudtam egy kicsit dumálni Pasival ^^ , hiányzik nagyon...

aztán persze facebookon ráakadtam egy Katy Perry videóra, mostanában amugy is rávok kattanva a csajra, de h amikor így zenél menynivel jobban tolja Úristen O.o





na persze az már máskérdés, h kvára nemkéne ilyeneket hallgatnom. Előhozzta az emlékeket :S nah meg rájöttem közben , h én igazából imádom a telet/ hideget. Anynira szép a sok sál, meg pulcsi/ kabát, csizmaaa, forró tea, csókok - ölelések, tanulás, fények,chill zene, radiátor oou O.o a sötét néha bezavar, mert totál depis leszek tőle, de ad egy alap nosztalgiázó hangulatot. Meg sajnos oylan emlékeket is előhoz, amiket nagyon nemakarok most.

Nah aztán továbbnézelődök, hát nem Front242 budapest live ot találok be? ááá mostmár komolyan. Még egy emlékcsalád . istenem.

Szval van vmi a télben, vmi szomorú, de kva gyönyörű ami mindíg is meghatott, iylenkor sokkal ábrándozóbb és önzetlenebb, bújósabb és szeretni akarós vagyok mint általában :)

Van az a film - a Dark city. Jelenleg mit nem adnák, ha egy iylenbe kéne élnem. Minden nap egy új emléksorozat - új élet, a nélkül h én ezt tudnám.
Vagy aludnék és soha nemkellene felkellnem a valóságra. Most nagyon hate this van. Nem , nemakarok emlékezni semmire. Még ha jó is az az emlék, nemkell, inkább ne lett volna egyik sem. >.<

Igazából, most vmi twin peaks vagy bioshock, v clive barker szerű vmi jót tehetne a lelkemnek.
sztem leistörlöm a simset a gépemről és felnyomom a bioshock infinite et :D angyobb haszna lesz, mint az illúzió családomnak.



"I've been trying to remember things, CLEARLY remember things, from my past, but the more I try to think back, the more it all starts to unravel. None of it seems real. It's like I've just been dreaming this life, and when I finally wake up, I'll be somebody else. Somebody totally different!"

persze azért a holnapot nagyon várom, azt hiszem nagyon megszerettem ezt az embert :$ most utoljára adok esélyt az egész szerelem témának... sztlk^^

MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése