2010. október 22., péntek

namost aztán wtf

áááá megörülök :D

  • koncert után hétfő, kedd ugye suleee , aztán emgéreztem h kezd vmi nemjó lenni - hát jól megis fáztam nemigazán kaptam levegőt már a számon se király.

egyetlen jó dolog, h végre kitudtam magam pihenni, tudtam pótolni az elmaradásaimat stb.

  • előszőr is kezdeném az új telómmal:D kva jó netezni lehet vele, msnezni - csak még azt bekell állítanom - , facebookozni, mindenféle csengőhangot lehet csomó funkcióhoz adni megcsomó fájlt tud kezelni:) szval nagyon bejön.
de! amit nemértek h hogyan tudok twitteren és facebookon képet postolni rajta - ugyanis ezz lenen a lényege az egésznek. MIvel ipodon nincs kamera, ezen meg van akkor nemértem miért nemtudom használni.áááá

  • aztán letöltöttem a bioshock 2őt, felinstallálom , crack minden - hibát észlelt ezért leáll. jó szétnézek torrenten hátha van még ott vmi, másik crack. letöltöm mindet felrakom így , felrakom úgy. sehogysem akarja az igazságot:D kvaaa jjóóó
szarakodás helyett olvashattam is volna v vmi.

  • jahm és a fényképezőm, hogy is mondjam ---- >.<>

  • jóhír viszont, h a német vizsgám február helyett , április 10. én lesz. Úristen :D ez megmentette az életemet kb.
  • LA ink 4es évad vége, +5, 6 kijött:D áá istenem , el se tudom mondani menynire hiányzott az a nő az életemből:D olyan mint a drog - egyszerűen rosszul vok ha nemhallom a hangját egy napig. :)
a mostani rákkattantam szám: :D

béjb meg mindjárt jön :P jólesz vele egykis dumálos, pihis délután:) (L)

MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése