2010. október 10., vasárnap

Hétvége

NAh kezdjük a Péntekkel:)

Ugye Ole volt 7től éjfélig az újpesti jégcsarnokban. Szokásosan jó volt, tökéletes béke, megnyugvás, respect.. élménymegosztás phowa, régnemlátott kedves emberek phowa,
meditáció phowa, nah az most megint ütött agyon és nagy szükségem is volt rá, ma is tolok egyet, emg ugy naponta kéne megint, mert nemvok azért még teljesen jól, és ez tisztítana szval... meg hát ugye másoknak is jó :D
előadás után benéztünk még központba, persze nemsokáig maradtunk, mert tömeg nyomor volt és nemsok embert ismertem . 2re haza is értem.

Szombat
reggel 7kor kelés , 9re közgázra betérés SG re, vicces volt az a matek felmérő, nemvolt nehéz egyáltalán csak csomó mindenre nem emlékeztem már pontosan. Aztán beköszöntem Biankához, majd haza téptem mert Len írt, h ő még sulizik, de mint kiderült nemsokáig. Jó aztán tali és jóság :)

voltunk sétálni, meg átjött aztán csináltunk rakott krumplit ^^ nemlett rossz :P aztán pedig gogogo party

hááhh:D és énmég azt hittem h most talán eljutok noisera XD vicces.
10kor kapunyitás 8ra odais mentünk csak h időben legyen, találkoztunk haverjaival, vettünk piát - móka volt, majd 9körül gondoltuk bemegyünk, közbe összefutottam Dóriékkal is, de elég esélytelen volt a művelet, körübelűl 1 óra pogót kibirtunk haladtunk előre 1 mértert kb. majd zuztunk el, mert ennek így nemvolt értelme.

Haverok deák körül akartak vhova beüllni innni, de hamar rájöttünk , h legjobb lesz ha mi átcsapatunk a black sun empire- re a dieselbe :D ám nagy fless volt, soha nemvoltam még DnB partyban, jóvolt nézni , ahogy tolják az ugrabugrát. Ittunk finom epres koktélt is ^^ omnyomnyom... meg hotdogot is omnyomnyomnyom :D meg közös képünk is van :P yepp^^

Aztán kvára elálmosodtam, tudni illik én ilyen zenére + hc, hardstyle, metálra stb re tudok a legjobban aludni :D aludtam is .D aztán első metró haza.
még voltam olyan so fking kind is , hogy adtam egy szerencsétlen kinainak egy jegyet, csak h még véletlenül se basszák meg az ellenőrök:D

Szval haza, szeretés, alukálás, reggel szülőpara XD - de ám ritka büszke vok magamra vmiért:P de ugyse bírom sokáig :D attól függetlenül, most örülök neki, h kibírtam :)

Vasárnap:
reggel Len hazament :( , majd Iza kitalálta h menyjünk el a Menzába kajálni, majd a Ludwigba megnézni Munkácsi Martin képeit. Hát mondanom sem kell kibaszott jó volt, csak ne aludtam volna el közben majdnem állva !






És most otthon vok:) este olvasni akartam, de sztem már csak medi lesz belőle, mert borzasztó állmos vok. Persze faszsetudja miért a depi hangulat is betalált. de igyekszem lerendezni magamban a dolgokat, minden ellenére Boldog vok, és szeretném azt hinni , h most talán bízhatok a dolgokban , de még kibaszottul félek az a baj. nahjó tök feleslegesen ilyenek rágódni:D
A lényeg, h Köszönöm , hogy melettem vagy ^^, rám is számíthatsz mindenben x) (L)


MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése