2010. január 13., szerda

Nitzer ebb 2010jan12


A sok évvel ez előtti szigetes Nitzer ebb után nem vártam sokat, beletörődtem, hogy ők már ilyen nyugdíjas módban nyomják az ipart, akkor legyen.
Nagyon jó volt találkozni mindenkivel akivel már ezer éve nem találkoztam (olyanokkal is akikkel igen:P ). Miután megérkeztünk a helyszínre nemsokára a koncert is elkezdődött. El is foglaltuk a legjobb pozíciókat:D 3adik sor középen nem rossz:P Sajnos halk volt, lassan beindulós, nemaz az igazi rombolós koncert volt, de azért nem volt rossz, kellemesen elugráltunk rá,amely néhol még aktívabb lökdösődésbe is fajult, amit egyedül a jobb csuklóm érez meg:) . Douglas és a többiek hozták a formájukat, a settlistel elégedett voltam, a végére pedig kezdett felpörögni az esemény, nagyon jól zárult, kár, hogy másnap (azaz ma) 6kor keltem, ezért sietni kellett haza. Minden esetre köszönöm a bulit mindazoknak akik összehozták!




MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése