2010. szeptember 28., kedd

play dead :D


Megtaláltam életem mostani telefonját,named alcatel OT808 . csak nemtalálom sehol hollehet kapni. Elvileg djuice - nál lehet venni, max ha nem akkor teszveszrúl v vhonnan szerzek :D de aww" nemérintő képernyős, qwerty billentyűzetes,ocsó, van rajta facebook és fényképező is :D KÜTYŰŰŰ (LLL)


Aztán suli után taliztam Diával (L) kicsit téríteni neki a hitet.
Hát nem betalált egy embör, hogy milyen jól nézünk ki és ő ilyen utcai style fotós és hadd csináljon már egy képet?. :D persze Dia nemakarta, egyedül hagyott.. és ott bíztattak h na, de kva jól nézek ki
nah mondom legyen:) egyszer élünk, persze esőfelhő - azaz szar fények miatt sztornó az egész.

Én meg csak reménykedek h nem vmi sorozatgyilkos aki így rögzíti leendő áldozatait XD

Nah aztán haza, net , kémia aztán adás:D
PErsze nem akart ez se összejönni:D remeeek. az összes számot kurva lassú deathmetal feldolgozásban halgathattam végig, kb 5 szám után levettem a hangot , de azért még látni akartam a számcímeket , h tudjam chaten miről van szó .

Köszi az adást Melinda :D " egyszer megdugom, akkor is megdugom" XD

aztán meg szokásos esti Depiiiiii, egész jól viselem a helyzetet, de mikor rámtör a hiáány, az ilyen suicidal tendences :S utálom a hiáááááányt :/


ui. : amit kihagytam XD kva jó rajzot készülök alkotni:D talán októberre készön lesz:D és a "modernmedúzává varázsolták őket" mondat ihlette XD istenem, kva jólesz:P

Csak kiváncsi voltam hány Play dead c. szám van:D egész sok - ésmég nemvolt mindd fel youtubon:P








na és a legbuzisabb : XD


MGB

1 megjegyzés: