2010. szeptember 29., szerda

izé:D


MA volt tánc délután suilban :D vicces volt, de Márkkal egész jól elvoltunk, aztán a keringő próbáról elmentem mivel nincs már párom :( De szereztem ! :D Bence, v Törpe kénytelen lesz elvállalni, mert szeretnek :D

Este megint jól lefoglaltak az emberek, szerencsére..., ugyhogy komolyabb dolgot nemtudtam csinálni, viszont 535 helyett Lenimo rávett, h csináljak adást

hát csináltam (ok) , még megy :P bár így készületlenül elég random mode, de nemrossz:p


"A legjobb amit tehetsz, hogy keresel egy olyan embert, aki pont olyannak szeret, amilyen vagy. Jókedvűen, rossz kedvűen, szépen, csúnyán, csinosan, akármi. Keresd meg aki elhiszi, hogy a nap is érted kel fel. Mellette érdemes kitartani. "


igen igyekszem, bár eddig nemjött össze, Vagy hát összejött egyszer, de az másokból , más miatt nem történhetett úgy, ahogy igazán jó lett volna. Talán majd egyszer megtalálom az enzimemet:D

:/ áá szarkedv 10.000 - de azért nem átkozzuk a napot:D jó volt ez


I miss you so fking much ! (L) bullfuckingshit


Egy emlék:
ma nézegettem egy csomó jó geek cuccot, és rábukkantam az anime creator 7 nevű programra, leis töltöttem:P nah szval erről eszembejutott , h én általánosba jártam infó szakkörbe és mi valamelyik régebbi verziójával egy csomó animációt csináltunk :D Meg volt egy + óra , amit ki kelett érdemelni - azaz csak a prók vehettek rajta részt:P mondanom sem kell , hogy én voltam egyedüli lány :P na és vmi kva jó webes kalózos játékkal tolhattunk, amin ilyen rejtvények voltak, kicsit kalandjátékszerűen aww^^ az uuuuu deszerettem :D lennék újra általánosba ...jó móka volt.

MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése