2010. június 24., csütörtök

sucks'

::félelem:: ragaszkodás:: kétségbeesés:: tanácstalanság:: szorongás:: feszültség:: ::bizonytalanság:: türelmetlenség:: dekoncentráltság:: magatehetetlenség:: önzőség::

ezek vannak most sajnos, nemtudtam megmagyarázni miért egy kedves ismerősömnek köszönhetően, valamennyire sikerült megfejtenem az okát, ugyhogy el is kezdhetek ezek ellen tenni. még hozzá sűrgősen mert megesznek.

Ma érdekes napom volt, ugye arra keltem hogy csöngetnek a szerelők - persze ki maradjon felügyelni és mondja le az amugy fontos programmját ha nem én - oké hát megteszem persze.
Nem mintha kaptam volna érte köszönetet, igen biztos természetes dolog az ilyesmi. Nembaj.
Utána egész jólalakult kajáltunk meg aludtunk, majd sétáltunk és fagyiztunk ^^ Hirtelen váltás. Oké, akkor így otthon maradtam egyedül depisen, és egyre csak azt érzem valami nemjó , valami nemjó - dehát ettem, ittam, olvastam , neteztem, jácottam, szerettem, aludtam - nem nemértettem az okát. Mind1 is , holnapra jobb lesz talán csak azt nemtudom mit fogok csinálni 2ésfélnapig balatonon apuékkal, de szerintem Milizek és olvasok, legalább ez majd eltereli a gondolataimat a hülyeségekről.
Mióta visszaköltöztem és megbeszéltünk szinte mindent egész jól mennek a dolgok, énis kedvesebb vok, ők is kedvesebbek, sőt.. végre érzem h én is itt vok...
Ma kaptam 2 fürdőruhát meg 2 nadrágot meg 2 ruhát :D egész jó - végre dobálhatom ki azokat amiket ugyse hordok jejeje

ÁÁ nemtom remélem hétvége után helyre jövök és elmúlik ez a faszság. Nagyon remélem.
Annyi mindent szeretnék Vele csinálni:
  • sokat szeretni
  • sok képet csinálni
  • mászkálni
  • együtt alkotni
  • filemzni, jáccani
  • bulizni
  • huuu soksoksokat
De de úgy bánt, hogy néha látnom kell ahogy szenved és én nemtudok mit tenni ellene, segíteni szeretnék neki, de nemtudok, én kevés vok ahhoz. (persze egom megint előtört) de akkor is rossz, engem szétszed a tehetetlenség pláne ha az türelmetlenségemmel párosul::
és a legszebb az , hogy bármit csinálok az idegesítő. O.o

"but You are not a jedi yet"
hát ezvan.


Vidámabb téma2:
MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése