2010. február 19., péntek

Live long and...

Oooooo igen :) nézegettem a ThinkGeek.com ot éés mit találtam ^^
Star trek kitűzők :) Nah gyorsan utána is néztem, milyen cuccok vannak még, mit kell tudni a Vulkán bolygóról és Spock kapitányról:)
Mindig is szimpatizáltam a vulcaniakkal, nagyon bejött ez az eredményes, tiszta, érzelmektől elhatárolódó életük, bár én biztos nem tudnék így sokáig élni :) de Spock jóarc:
ugye félig vulkáni, félig ember - és ez utóbbi énjét próbálja visszafogni, amelynek következtében mindig "összetűzésbe" kerül Kirk kapitánnyal. Persze a nők oda vannak érte, mint James Bondért.

Na azért találtam egy csomó jó cuccot is :D ami kell kell kell!!!
pl: mandzsetta gombok :D ékszerek - annyira jóóóók, még több itt



aztán star trek fűzőő :D abszolút kedvenc
van még kékbe, sárgába :D illetve sajnos már nem lehet kapni hivatalosan, de attól még kva jók ^^






MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése