2010. november 4., csütörtök

give me a headshot


WOW . hogy fogalmazzak . Elkezdődött az őszi szünet. Pénteken party Moróban :) kvajóvolt úristen nemhittem volna:D
PArty után Sománál after:D az is jó volt.. majd zúzás haza
zúzás Budaörsre unokatesómékhoz:) az is kva jó volt végre tudtam velük dumálni kicsit ^^

Aztán este papok és prostik meg jött át Bence:) hát a buli szar volt nagyon sztem, meg elis kezdtem bedepizni nagyon nemjó irányba...

aztán aztán vasárnap zúzás Dórihoz:D még egy ütős party azaz inkább dumálós whiskeyzős, reggel tévéspunnyadós :D jóvolt azért...


aztán aztán hétfő kedd otthon punnyadás meg pihizés, elmélkedés , mialatt sikerült meghoznom életem egyik legroszabb döntését, pont azt amit nemakartam. nemakartam h a múlt befolyással elgyen a jövőmre de sajnos van. Ugyhogy nemtudok mit csinálni tudom h nagyon megfogom ezt bánni. de talán most magamat kéne előbb megtalálnom, helyreraknom, tanulni kibaszottul , h legalább az álmom sikerüljön. amiért nekem kell dolgoznom főként, úgyhogy itt az ideje:)

Most meg lenn vok Zsófinál ^^ Bólyon és tökjó itt picit távol lenni a civilizációtól.


MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése