2010. május 9., vasárnap

LA ink love




A héten végig néztem a 2odik , 3adik és negyedik évadot:D Hát istenem, elmondhatom mostmár h KAt von D fan lettem:)
Hogy én meynire csodálom azt a nőt, ahogy kinéz, ahogy beszél, amit csinál, eszméletlen ^^
Lassan kezd a példaképem lenni. Úristen azt csinálja amit a legjobban szeret, és iszonyat sokat dolgozik és szervez és uu:) kedvet is kaptam a dolgaimhoz... (ma befejeztem a pulcsimat, meg rendetraktam, tanultam is, meg olvastam, meg főztem meg huhh hát azért sokmindent csináltam :D )

Hannah - t és Kimet is tökre kedvelem, kár h a negyedik évadra elmentek:( Igazából talán személyiségben Kim áll hozzám a legközelebb, viszont Hannah munkái jobban tettszenek...
NAh meg Corey is nagy forma:D áááá akarok még nézni:D:D sokat sokat

bár inkább már nézném a sajátom:P már csak másfél hét juppy áá de várom :D:D

ja és a mai nap képe legyen ez:






MGB

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése